wtorek, 15 września 2015

Scrap for Four wraca...

po wakacyjnej przerwie!
Od razu pełną parą, wesoło i kolorowo!
Bo tematyka w tym miesiącu dziecięca :)
Zestaw dla całego zespołu SFF przygotowywała Ewa, a oto jak wyglądał:


Wytyczne, tym razem nie były zbyt skomplikowane... należało użyć wszystkich elementów z zestawu i stworzyć z nich pracę o tematyce dziecięcej.
Można było dodać coś od siebie, ale obowiązywał absolutny zakaz używania w pracy kwiatków!


Oto jak wygląda moja praca na wrześniowe wyzwanie SFF



Jak widać wykorzystałam głównie "plecki" papierów wchodzących w skład zestawu ;)


Dodałam jedynie papier na bazę i drewnianego słonika.


Zamiast kwiatków kartkę zdobi girlanda z trójkącików, papierowy wiatraczek i kulki- kłębuszki zwinięte ze sznurka...


Ogromnie jestem ciekawa jakie dziecięce prace wyczarowały z tego zestawu Ewa, Jola i Marta.
 A Wy?
Zapraszam do odwiedzenia blogów całego zespołu SFF

5 komentarzy:

  1. Świetna kartka Moniś !!! Te kłębuszki ze sznureczków cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniczko, kłębuszki super, ale mnie wiatraczek urzekł najbardziej :) Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie z kolei urzekło to, że tyle się tu dzieje, no i zwinność słonika :) Fajnamkartelucha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędne kartki. Są świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Monia super wybrnęłaś z tematu :).

    Podobają mi się te kwiatki ze sznurka i ten dolny, co się tak "przewija" :).

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...