sobota, 23 maja 2015

Wysyp majowy :)

W maju wiadomo... komunie!
Więc i w Ma-kramiku wysyp kartek z okazji Pierwszej Komunii Świętej.
Nawet nie myślałam, że wśród "krewnych i znajomych królika" nazbiera się tyle tego.
Bynajmniej, nie narzekam, lubię moje karteczkowanie i cieszy mnie, że ktoś chce podarować kawałek mojej twórczości w tak ważnym dla dzieciaków dniu :)

Miłego oglądania:


Na pierwszy ogień kartki dla chłopca.


Jedna klasyczna, prosta i elegancka z papierów "Celebration" z UHK Gallery


Druga sztalugowa,


ze starej, już niestety niedostępnej kolekcji dziecięcych papierów z Lemoncraftu


Ponownie "Celebration" w akcji, tym razem w wersji dziewczęcej

Z całym mnóstwem koronek!


I pudełkiem do kompletu

Później ponownie sięgnęłam po żelazne zapasy dziecięcych papierów z Lemoncraftu i powstała kolejna kartka dla dziewczynki


Znów sztalugowa z digi stemplem od AliceCreation


Druga w podobnym układzie dla chłopaka



I jeszcze taki tryptyk:


Układ podobny na wszystkich kartkach, 
 różnią się nieco kompozycja kwiatową i rodzajem papieru.




I ponownie Lemoncraft ale już z nowej kolekcji "Sercem malowane"


Na tej jest nawet różany button :)
I stempel z Lemonade


Ostatnia... na razie- wszak sezon wciąż trwa!
Zrobiłam ją z nowych dla mnie papierów z AltairArt- kupiłam kilka na próbę, na Papiorzanym Combrze i muszę powiedzieć, że spodobały mi się.


Ta kartka jest dość oszczędna w zdobienia, z prostego względu-  miała być wysłana pocztą, więc musiała być w miarę płaska :)



Na koniec dodam tylko, że na wszystkich kartkach królują tekturki ze Scrapińca
Mam nadzieję ,że Was nie zanudziłam.

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Każda inna - każda piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś prawdziwą mistrzynią scrapowania! Wspaniałe te kartki. Każda ładniejsza od drugiej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...