poniedziałek, 15 grudnia 2014

Grudniowa edycja już XXIV

naszej wspólnej zabawy w Scrap for Four.
Tym razem pracowałyśmy na zestawie przygotowanym przeze mnie.
Prym wiodą papiery z Galerii Papieru!


W swym twórczym, przedświątecznym zakręceniu omal nie zapomniałam o  zrobieniu kartki na 15... ale od czego są noce!

Zapraszam zatem na moją interpretację:


Kartka miała być tradycyjna, czyli wskazywać na prawdziwą istotę świąt Bożego Narodzenia.
Stąd na mojej karteczce cudowny stempel ze stajenką z Agaterii



Dużo tutaj złota, jak na tradycyjna kartkę przystało ;)

Całość zdobi zielone igliwie pokryte złotym brokatem. 



Nawet aniołek ma serduszko  brokatem wypełnione.


A złote groszki, imitują bombki.



Z wielkim zaciekawieniem biegnę teraz do Joli, Ewy i Moniki bo z tego co wiem, One bardziej twórcze były i z tego zestawu zrobiły kilka karteczek.
I Was zachęcam.

Pozdrawiam :)


4 komentarze:

  1. Ach korciło mnie, żeby użyć podobnego stempla z Agaterii, ale się oparłam ;) Bardzo fajne warstwy Moniś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko bardzo podoba mi się ujęcie tematu;)ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo klimatyczna Moniś... bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...