poniedziałek, 31 marca 2014

Tu i tam...

przysiadły skrzydlate, kolorowe
MOTYLE


Te na kartce są symboliczne. 
Bo i kartka powstała na specjalną okazję... rzadko nastolatki kupują takie kartki dla swoich Rodziców ( tak mi się wydaje).


A szanowni Jubilaci świętowali już 24 rocznicę swojego wspólnego bycia razem. 
Ich symbolizują dwa duże motyle.
I trójeczka mniejszych motyli, jak łatwo się domyślić, dzieci.



Kartka bardzo ciepła, kolorowa, raczej w barwach lata, niż wiosny, zwłaszcza, że kwiaty te zdecydowanie kwitną letnią porą.
Powstała z papierków z UHK Gallery.


Pozostając w temacie motyli, jeszcze moje ostatnie plecionki.

Motyl- broszka
Urodzinowy drobiazg dla mojej Mamy


I dwa nowe modele wiosennych opasek.
Żółty rządzi!!!


Z zielenią i fioletem połączyłam ten energetyczny wiosenny kolor.


Motylkowe opaski zgłaszam na Szufladowe wyzwanie


Oczywiście jak to ja, tak na ostatni dzwonek !
Ale zdążyłam przed północą  ;)

Pozdrawiam


8 komentarzy:

  1. Motylki, wszędzie piękne motylki ;) i te na kartce, i na opasce sa rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opaski mnie powaliły! Są przepiękne!!!!
    pozdrawiam gorąco :)
    i popatrzę sobie jeszcze bo oczu oderwać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, niegdy nie mam pomysłu na te kwiatowe paski. A motylkowe opaski rewelacyjne, aż żałuję, że nie mam córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wymyśliłaś z tymi motylkami! A opaski - szał normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Ale cuda! Motylki ą wspaniałe! Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka piękna, wesoła i stylowa.
    Twoje plecionki przecudne, aniołki, jajka motylki WOW!!
    Będę tu zaglądać, bo mi się tu podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!!! Same cuda: kartka fantastyczna, opaski i broszka cudne!!! Pięknie1!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolniacha z Ciebie! pięknie

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...