środa, 12 marca 2014

Biel z dodatkiem

Biały, właśnie ten kolor dominuje na kolejnych komunijnych zaproszeniach.


Pierwsze, w całości powstały z różnego rodzaju papieru wizytówkowego. 
Białego i złotego.


Do tego tylko stemple z Lemonade i Agaterii
Zastosowałam tu zloty puder do embossingu.


Tak klasycznie, prosta forma i mało zdobień.


Bo to zaproszenia przygotowywane dla młodego mężczyzny :)


I kolejne zaproszenia, tu kolorystyka mówi sama za siebie...


wiadomo, róż dla małej kobietki :)


Tu różowy papier z Galerii Papieru połączyłam
 z wycinanym w taki ażur białym papierem wizytówkowym.

Najbardziej jestem zadowolona z tego napisu. 
Zrobiłam go zestawiając digi stempel od Jolagg z grafiką pochodzącą ze starej płytki z obrazkami religijnymi, jaką znalazłam w zasobach mojego męża.
Czasami przydaje się jego zbieractwo :)


Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Naprawdę pięke-takie stonowane i wywarzone:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zaproszenia.Ja lubię skromność,więc takie formy odpowiadają mi najbardziej.To pierwsze zaproszenie jest cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i delikatne zaproszenia, przemyślane , a skromność dodaje im wytworności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękne zaproszenia. Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...