piątek, 15 lutego 2013

Dla mojego "księcia"

który jednak bardziej woli być piratem...




a wczoraj obchodził szóste urodzinki,
powstał piracki komplecik :)



Karteczka z "sympatycznym" korsarzem,
 ogłaszającym fantastyczny dzień urodzin dla młodego Solenizanta,



I akcent marynistyczny:



Do kompletu notatnik, bo format duży dosyć:


na morzu piracka łajba,



i piraci na wyspie poszukujący skarbu...
Postaci wycięte z papieru do pakownia prezentów, podklejone czerwonym kartonem.



Zeszycik wiązany na tasiemki z czachami,



zresztą motyw czaszki obecny jest również z tyłu i



i wewnątrz notatnika:



Komplecik powstał z marynistycznej kolekcji papierów Lemonade.

Zestaw przypadł Młodemu do gustu, w notatniku są już pierwsze, nieudolne jeszcze zapiski...

A ja ten zestaw zgłaszam na  #3 wyzwanie w Craft-Szafie.

"Mojej Księżniczce-Mojemu Księciu"


Tymczasem uciekam, piec urodzinowe ciasto, bo imprezkę urodzinową robimy jutro!

Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. jakie fajne :) i takie pirackie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu widać, że to prawdziwy facet. Super komplecik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super komplecik! Mojemu księciu młodszemu też by baaaardzo się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BAAAAARDZO męski komplecik i do tego jaki piękny!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba Twoje podejście do karteczek - zestaw jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestaw:))
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny notes !!! Ciekawe, jakie tajemnice piratów znajdą się w środku ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny komplecik, mój młody już niestety z pirackich klimatów wyrósł, a wdzięczny był temat do prac...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zacznę od spóźnionych ale na prawdę szczerych życzeń Urodzinowych dla Twojego Księcia. Niech Mu to wspaniałe dzieciństwo mija w radości i zdrowiu.
    No ale skoro sam Korsarz ogłasza wieści o urodzinach Księcia ,to musi być tylko wspaniale:)))
    Karteczka śliczna no i notatnik a może "dziennik pokładowy" fantastyczny.
    Pozdrowienia serdeczne dla Pirata i Jego Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny zestaw! Cudny prezent w sam raz dla Młodego Pirata :-)
    Super!
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.
    wiosanka DT Craft-Szafa

    OdpowiedzUsuń
  11. Książe piratów! podoba mi się!:)
    Viol-DT Craft-Szafa :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...