poniedziałek, 14 stycznia 2013

Dwa w jednym!


W Szufladzie trwają obecnie dwa wyzwania:


Anioły są wśród nas
i
Otwórz szufladę- koronki


I dobrze, że trwają, bo dzięki nim zmobilizowałam się do zrobienia takich aniołków:



Anioły miały powstać jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia, by ozdobić naszą choinkę.
 Pomysł był ale zwyczajnie zabrakło czasu... i pewnie, gdyby nie te wyzwania, odłożyłabym sobie realizację pomysłu do przyszłego roku (czyt. na "święte nigdy")

Jednak mobilizacja była i gotowe są, na razie, dwa aniołeczki (reszta w fazie zszywania, to co dało się zszyć maszynowo zrobione, teraz zostało szycie ręczne- nie cierpię takiej dłubaninki!)



A zrobić takiego aniołka bardzo łatwo.
Wystarczy koralik na główkę,  ja wykorzystałam kuleczki filcowe (wtedy mogę obejść się bez klejenia), kawałek sznurka, może być sznurówka, by zrobić z niego włoski...


Z wąskiej koronki szyjemy czapeczkę i przyszywamy bądź przyklejamy do koralika,
Z szerokiej koronki szyjemy sukienkę.
Moja koronka była dosyć wąska, więc sukienkę uszyłam z dwóch kawałków.


Aniołeczki mają sznurkowe rączki i złote kokardki
 i obowiązkowo pierzaste skrzydełka!



Teraz nie pozostało mi nic innego tylko zszyć resztę anielskiego zastępu :)

I wymyślić jakieś prezenty na Dzień Babci i Dziadka!

A kto ma ochotę na makramową biżuterię zapraszam na Rozdawajkę 

Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. piękne aniołki :) na wyzwanie można zgłosić jedną pracę, toteż biorę pod uwagę jednego, nie mniej oba są tak samo urocze :) dziękuję za udział w Anielskim wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołeczki są cudne!
    Bardzo im do twarzy w tych czapeczkach :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko piękne aniołki,a jakie mają cudne skrzydełka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie i śliczne są te Twoje Aniołeczki:))Mnie ostatnio również "ciągnie" w kierunku koronek:)))Oczywiście tych bawełnianych takich jakich użyłaś do zrobienia tych Aniołeczków.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...