piątek, 20 lipca 2012

Znów się bawię!

tym razem tutaj :


W grupie zorganizowanej przez Modrak razem z Bożenką i Mruwką.

Tematem na ten miesiąc, zadanym nam przez Modrak jest:
CHUSTECZNIK ... ale nie w kwiaty!

Zadanie o tyle nie łatwe, że w trakcie selekcji, mojej bogatej kolekcji serwetek, okazało się, że takich bez kwiatków jest bardzo malutko.
Jednak mój wzrok przykuła serwetka z piratem i tak powstał oto chustecznik dla Młodego :)


Mały pirat na bocianim gnieździe zdobi  wszystkie boki chustecznika...
Motyw na czasie, bo Kostek obecnie szaleje na punkcie gry "Lego-Piraci z Karaibów".



Na szczęście pirat z serwetki jest o wiele bardziej sympatyczny niż postać Jacka Sparrow'a  :))))


Na wierzchu pudełka poszalałam sobie z szablonami i pastą strukturalną... i tak powstały napisy PIRAT . Między literkami, by rozweselić nieco pudełeczko nakleiłam drobniutkie morskie motywy: rybki i łódeczki;


A na koniec postanowiłam jeszcze bardziej poeksperymentować :)))
Znalazłam na półce, zapomniane resztki pasty strukturalnej "typu śnieg", więc żeby się nie zmarnowała (wszak do sezonu świątecznego jeszcze daleko), na krawędziach pudełka powstały skupiska... 
hmm... piany morskiej???



Początkowo miałam pomysł, by były to wodorosty i chciałam pomalować je na ciemno zielone, brązowe barwy. Jednak doszłam do wniosku, że chustecznik mógłby być za bardzo przytłaczający i pozostałam przy morskiej bryzie, delikatnie malując pastę na błękitny kolor.

Mój Kostek nowym pudełkiem na chusteczki jest zachwycony... nie mógł tylko zrozumieć po co go tyle lakierować, kiedy on już jest gotowy!!!
Ale cierpliwie czekał na efekt końcowy :)
Mnie on trochę mniej zachwyca... ale najważniejsze, że mój mały pirat jest zadowolony!

A teraz zapraszam Was do Modrak, Mruwki i Bożenki by podziwiać Ich zmagania z chustecznikowym tematem. 
Ja już nie mogę się doczekać...

Pozdrawiam :)



15 komentarzy:

  1. Fantastyczny!
    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa, to dodaje mi twórczych skrzydeł.
    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Qurcze ale Ty jesteś zdolna,
    kartki, biżu, decoupage.
    super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! I wcale się nie dziwię, że Kostek jest zachwycony, chyba, każdy chłopiec chciałby taki mieć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale "bombowy" piracki chustecznik:):):)
    u Ciebie króluje gra Lego - Piraci z Karaibów a u nas Lego - Gwiezdne Wojny, hihihihhii:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, w sam raz dla chłopca. Super pomysłowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super się prezentuje !!!!!!!!!!!!!!
    Ciekawy pomysł !!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Pasuje do pokoju malego chlopca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra zabawa! Trochę Wam zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra chystecznik! Świetne kolorki i ten motyw! Super. Bardzo podoba mi się wasza zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakże by się Małemu Piratowi, mogła nie spodobać tak przepiękna niemalże koronkowa robota Mamusi:)))Jest bardzo ładny i jakże dopracowany.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. super chustecznik, u mnie też Lego piraci z... na zmianę ze star wars, a na podworko wyganiam na siłę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! wlaśnie u Modrak pisałam , że żałuję, że nie zapisałam się do zabawy, ale będę obserwować Wasze poczynania! Chustecznik wyszedł świetny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Monia Ty to masz wyobraźnię :).

    Chustecznik wyszedł super, piana morska boska :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny chustecznik i bardzo oryginalny

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne pudełko, jako mama synka i fanka Sparrowa (da się go lubić, ale trzeba chcieć;-)) podziwiam z zazdrością :-)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...