poniedziałek, 2 lipca 2012

Rytmiczne...

pudełko :)


z podziękowaniem i...


niespodzianką w środku!


Zamówienie na taką "eksplodującą kartkę" dostałam od Koleżanki... razem z wytycznymi :)
Kartka przeznaczona była dla Pani prowadzącej zajęcia rytmiki z maluszkami.
Stąd taka wysportowana osóbka w środku, otoczona wianuszkiem krasnalków:


Długo szperałam  w sieci w poszukiwaniu pasującej grafiki. Bez większego rezultatu. Dopiero na stronce z kolorowankami dla dzieci znalazłam odpowiednie obrazki :)
Czarno-białe wydruki pomalowałam kredkami akwarelowymi. 
A kartkę- pudełko zrobiłam z papierów z kolekcji Color explosion z Lemonade... i o ile nie przepadam za różowym kolorem, to w tym soczystym zestawieniu barw bardzo mi się podoba. 
Pasuje,do takiego radosnego, eksplodującego pudełka!


Zamawiającej karteczka się spodobała.
A treść sms'a jaki dostałam : "... Pani była kartką zachwycona..." utwierdza mnie w przekonaniu, że chyba udała mi się ta rytmiczna niespodzianka :)
Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Jaki cudowny prezent1 prześliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite te pudełko:) Super prezent dla Pani!!!!
    Podejrzewam że była zachwycona, ja bym była:)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu pomyślałam sobie : skąd ja znam te papiery? - oczywiście z Lemonade ! Podziękowanie w pięknym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super pomysł!
    Fantastyczne pudełeczko!
    Też bym była zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczko jest super !!!
    Wspaniale się prezentuje !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne.
    Masz talent, bardzo mi się podoba, świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam się bez bicia - też nie lubię różu, ale tu faktycznie pasuje!! Ostatnio robiłam różne pierdółki na ślub i życzenie Pani Młodej było "z różem" i też musiałam się przeprosić z tym kolorem. Czasem róż może być - pod warunkiem, że nie jest dla mnie :D
    Kartkę-pudełko wykombinowałaś cudnie. Kolorystyka wyszła bardzo radosna i super pasuje do Pani z rytmiki!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały pomysł i jeszcze wspanialsze wykonanie:)Nie dziwi mnie zachwyt obdarowanej Pani:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się, że ten soczysty zestaw kolorów jest bardzo udany. Bajeczne pudełko :) A może skusisz się na moje papierowe candy?

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...