środa, 18 stycznia 2012

Trochę drobiazgu :)

Dziś znowu powrót do "staroci".
Przez cały grudzień usiłowałam zrobić coś oprócz makramowych ozdób choinkowych... taką odskocznią były małe formy decoupage. Te niewielkie drewienka były chyba najdłużej powstającą biżuterią:

 

Kolczyki z różanym motywem, owalne i spękane;

 

Maleństwa z błękitnym motylkiem:

 

spękane i lekko potraktowane brokatem.

 

Różyczki w doniczce...

 

na mini drewienkach (prostokąt 2cm-3cm)

 

I owalne kolczyki (5,5cm-3 cm) z napisem Live

 

napis jest lekko pociągnięty brokatem.

 

I jeszcze zdjęcie grupowe:

 

Wszystkie kolczyki są dwustronne, z każdej strony mają identyczny motyw. Drewienka "zawiesiłam" na miedzianych biglach, w kolorze srebrnym. Mam mieszane uczucia, co do nich, bo są strasznie miękkie, nie wiem, czy będą wygodne w noszeniu... a może jednak je zmienię?

Szukam natchnienia... zachciało mi się w prezencie na Dzień Babci i Dziadka zrobić kartki-albumy ze zdjęciami dzieciaków. Cóż, zdjęcia powycinałam i na tym moja wena się skończyła... a czas goni...
Idę szukać inspiracji!
Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. śliczne drewienka :) pełne wdzięku są takie maleństwa :)
    a u mnie też pomysł jest żeby kartki ze zdjęciem zrobić dla dziadków - z weną i wykonaniem już gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne. Motylkowe super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maleństwa naprawdę maleńkie... chyba nie należały do tzw łatwych i szybkich prac ... podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wszystkie, ale najbardziej urzekły mnie motylki

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się kiedy Ty to wszystko robisz! :) Co rusz powstają świetne (i bardzo pracochłonne) cuda. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, niepowtarzalne, te z motywem kwiatowym słodziutkie. Na pewno wymagały dużo precyzyjnej pracy. Piękne!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszły! Napracowałaś się przy nich - wiem, bo doświadczam tego ;-)
    Życzę natchnienia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kwiatowe są najlepsze. Wspaniałe.I te z napisem też bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie najbardziej te z motylkami.Z tą weną a raczej jej brakiem to chyba u wszystkich.Takie poświąteczne rozleniwienie:)))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kolczyki,wdzięczne i bardzo kobiece. Najbardziej podobają mi się motyle. Pozdrawiam serdecznie i jeśli mogę to będę Cie odwiedzał. ślicznie tu u Ciebie,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe kolczyki! Takie oryginalne ! Strasznie mi się podobają! :-) Serdecznie zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie śliczne,ale najbardziej podobają mi się te pierwsze ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są ,nawet nie wiem które bardziej;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolczyki są cudne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...