sobota, 11 czerwca 2011

Zainspirowana...


 szufladowymi kolorami, uplotłam bransoletkę: 



Wytyczne wyzwania to kolory: brązowy, piaskowy i biały, stąd bransoletka upleciona jest z dwóch rodzajów sznurka- apetyczna gorzka czekolada, przeplatana piaskiem, lub jak kto woli, odcieniem capuccino.
Kolory zdecydowanie "moje", więc plotłam z wielkim zapałem, choć efekt tej pracy jakoś taki w nie moim stylu...



W centrum bransoletki duża pastylka howlitu, taka troszkę ecri z brązowymi pajęczynkami, do tego kuleczki brązowego kwarcu dymnego i howlit raz jeszcze, tym razem biały-  małe, nieregularne kamienie.



Sama jestem bardzo zdziwiona wielkością tej bransoletki i jej kształtem... jej część "grzbietowa" jest MEGA- w moim odczuciu oczywiście :)
Li i jedynie, 7x7 cm.
Tak się jakoś rozpędziłam w wyplataniu :)


Ale muszę przyznać, że fajnie się na ręce prezentuje i choć raczej nie gustuję w tak "obfitej" biżuterii,
to mam w planie dorobić do kompletu naszyjnik i kolczyki... jak tylko mojego lenia przegonię, bo nic mi się ostatnio nie chce robić.
Może jest na to jakaś rada?

Pozdrawiam i pięknej niedzieli Wam życzę :)

16 komentarzy:

  1. Bransoletka jest super ! Ma bardzo ciekawy kształt.Każda bransoletka musi być taka, żeby było ją widać, a ta właśnie taka jest :)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bransoleta jest piękna.myślę że sam naszyjnik będzie wystarczający.ja to widzę z dłuuuugą falbaniastą suknią.najlepiej wakacyjnie nad morzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest super :) Taka właśnie letnia, niezobowiązująca, na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku... do białej lanianej sukienki... ech... cudna bransoleta:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. bransoletka jest śliczna!
    Idealna na lato.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka piękna, również w moich kolorach.Na lenia jedyne lekarstwo to takie że trzeba się wylenić.Wiem o tym z własnego doświadczenia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz piękniejsze rzeczy wyczarowujesz z makramy! naprawdę! ta bransoletka przepiękna ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Moniko Cieszę się, że zgłosiłaś się do naszej Szufladowej zabawy. Bransoletka piękna, jak każda Twoja makramowa biżuteria.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekolady z piaskiem bym nie przełknęła;D ale z cappucino jak najbardziej.Piękna bransoleta,lubię duże formy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bransoletka;)
    Dobrze trochę poleniuchować
    by później z większym zapałem tworzyć;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna bransoletka, cudowne klimaty;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie dziękuję za odwiedziny i miły komentarz.Twoje "plecionki" są super.Pozdrawiam i zapraszam ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bransoleta po prostu super! Marzenie. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super jest!Cudowna!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady!
    I Dziękuję za odwiedzinki na blogu oraz ciepłe słowa w komentarzach...to dodaje mi twórczych skrzydeł.Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...