środa, 25 maja 2011

Efekt...

walki z papierem:


Ciężki to był bój, bo papier jakoś mnie nie lubi, a i założenie sobie zrobiłam ambitne, że zrobię dla Mamy kartkę kaskadową, według tego kursu.
Tu kilka szczegółów...



 Do zrobienia tej kartki użyłam przepięknych papierów  "Usłane różami" z Galerii Papieru.


 A tak wygląda po rozłożeniu:


Przymykając oko na drobne krzywizny, nierówności i niedociągnięcia, powiem, że jestem z siebie dumna!
Wszak to mój debiut, pierwszy raz robiłam tak zaawansowaną (w moim odczuciu oczywiście) kartkę... i muszę przyznać, że jest piękna :)))


 Mam nadzieję, że mojej Mamie również się spodoba...

Z rozpędu powstała jeszcze jedna kartka... ale to już zupełnie inna historia...

Pozdrawiam

P.S. A czy Wy też macie problemy z bloggerem, ja nie mogę pisać komentarzy, czytnik mnie nie chce logować... o co chodzi? Czy ktoś wie?

9 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wyszła męcz się dalej ... już gdzieś czytałam że są problemy z komentowaniem widocznie bloger znowu wariuje

    OdpowiedzUsuń
  2. dla Twojej mamy na pewno będzie najpiękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy Twoich makramowych słoneczkach też nie mogłam dodać komentarza.Dzisiaj już jest w porządku,a więc słoneczka pięknie się prezentują w takich letnich kolorkach:)
    Kartka dla mamy również śliczna.Na pewno będzie zachwycona takim ręcznie wykonanym prezentem od córki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka naprawdę przepiękna.Na pewno bez żadnego "przymykania oka" powinnaś być z siebie dumna.Po za tym ona ma zupełnie dodatkowy wymiar emocjonalny.Dla Twojej Mamy będzie napewno jeszcze bardziej piękna niż dla nas.
    Na blogach dzieją się takie różne chece od wczoraj.U mnie też się coś działo.Dzisiaj na razie w porządku.Mądrzejśi ode mnie radzili że to tylko trzeba przeczekać.Nic nie można niestety poradzić.
    Pozdrawiam baaaardzo cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki, na pewno się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka i nie widać żadnych krzywizn;)
    Bądź dumna!!!Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Były problemy z bloggerem, ale już wszystko w normie... :)
    Kartka świetna. Jeszcze nie robiłam kaskadowej i nabieram coraz większej ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, skoro Ciebie papier nie lubi, to nie wiem, co mam powiedzieć o sobie... Piękna kartka, wcale się nie dziwię, że z dumy pękasz. I tak jak Dorota nabieram ochotę na kaskadową kartkę :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. U Penini na blogu wyczytałam,ze trzeba wyczyścić historię i cookies przeglądarki
    Spróbuj może się uda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...