środa, 9 lutego 2011

Fioletki :)

Zawładnął mną fiolet... a właściwie moimi makramowymi pracami:

 

Kolejne fioletowe kolczyki mi się uplotły,

 

a żeby było bardziej różnorodnie... ozdobiłam je kuleczkami turkusu ;)

 

U dołu kolczyków dyndają turkusowe łezki.

 

Ten turkus na zdjęciach tak agresywnie wygląda, w rzeczywistości ma bardziej łagodny odcień i ładnie się z fioletowym sznurkiem komponuje.
A kolczyki, takie sobie, chyba mi coś koncepcji brakowało...

Powiem Wam w sekrecie, że kolejny projekt, nad którym pracuję też jest fioletowy...a w dodatku papierowy i dużo komputera używam podczas jego realizacji :)
Już niedługo będzie gotowy, tylko na dostawę tuszu do drukarki czekam!!!

Cieplutko Was pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Fioletki uplotły Ci się śliczne. Bardzo mi się podobają jak zawsze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki są prześliczne:) Masz rację ciociu że fiolet z turkusem wygląda wspaniale. Wiem coś o tym:P. Pozdrowionka i buziaki:**. Uściski dla Tosi:*

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja to się bardzo cieszę, że zawładną Tobą fiolet ;-)
    Połączenie jego turkusem jest najwspanialsze !
    Kolczyki przepiękne !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. oj jakie one śliczne :) bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. Co ty opowiadasz? Kolczyki są cudne..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiolet bardzo mi się podoba i ładnie się komponuje z turkusami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Monia kolczyki są śliczne :).

    Ciekawe co to za tajny projekt :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolczyki i wcale nie takie sobie;)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...