poniedziałek, 29 listopada 2010

Białe kulki,

kule, śnieżki...wszystko to dzisiaj można u nas ulepić!!!
Powoli, miarowo śnieg sypie, pada, pruszy... nie sposób go uprzątnąć, bo co rusz, jest go tyle samo.
Super frajda dla dzieci i psa :)
I ten miły spacerek na Roraty, na 6.30, po zasypanych ulicach...

A w temacie białych kulek będąc, przedstawiam komplecik taki:

 

bransoletka i kolczyki,

 

z mocno czekoladowego sznurka uplecione, kuleczkami białego korala ozdobione.

 

Komplet robiony na zamówienie jednej z Klientek Galerii Inartis


 

Mnie się bardzo podoba to połączenie brązu z białym koralem...Klientce na szczęście też przypadł do gustu :)

A teraz już zmykam, bo pracy jeszcze mam w bród...znacie to???

Pozdrawiam Was cieplutko :)

18 komentarzy:

  1. cholernie podobają mi się te Twoje plecionki :D jeszcze troszkę się pogapię i może...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, połączenie idealne.Świetny komplet uplotłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana komplecik przepiękny !!!
    Misternie wykonany !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu wspaniałości pokazałaś. My z całą rodzinką też codziennie na roraty ale u nas na 7.00 bo potem od razu dzieci do szkoły. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplecik śliczny. Ja już raz odgarnęłam nasze podwórko, ale mam już dojść. Nie wiem ciociu jak ciebie, ale mnie się właśnie takie roraty kojarzą,że jak się wychodzi to jeszcze jest ciemno i idzie się w tym śniegu z zaświeconym lampionem. A śnieg to wielka frajda:)Pozdrowionka i buziaki:):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplet śliczny! :) Jak zwykle...

    A Roraty... oby przyniosły jak najwięcej dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  7. a by spróbował się nie podobać...no wiesz...ja robię szybki przegląd i też zmykam do pracki,a co mi tam...zielona herbatka i naprzód:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoleta przepiękna i kolczyki również :))
    U nas też roraty na 6.30. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplecik,mistrzowsko wykonany
    (jak zwykle zresztą);)
    A u nas tez dzisiaj posypało ale rorat niestety nie ma a chętnie poszło by się;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze pięknie:)Uroczy komplecik:) Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo elegancki komplet. To oczywiste, że musi się podobać.
    Pozdrawiam zimowo

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są te kolczyki :) bransoletka zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Komplecik jest naprawdę cudowny. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...