piątek, 2 października 2009

I tutaj królują...

pudełka!

A to za sprawą wymianki pudełkowej, która odbyła się u Rachel

Wczoraj dostałam przesyłkę od mojej "pudełkowej drugiej połówki".
AniaZosia obdarowała mnie takimi cudownościami:

 
Posted by Picasa


Śliczne pudełeczko, w moim ulubionym, brązowym kolorze...



kartka i zakładeczka, z kwiatowymi motywami...



i notesik z żółtymi , samoprzylepnymi karteczkami ( niebieskości wszelkie też lubię)...



Wszystko jest takie ładne i dokładnie wykończone w każdym małym szczególe...

Bardzo Aniu Ci dziękuję :)

1 komentarz:

  1. to pudełko to tk super dopieszczone, że jak je zobczyłam to byłam w szoku, że tak można:)...hi hi...jest cudne!!:) twoje też...ale to później...hi hi:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...