niedziela, 23 sierpnia 2009

Jakoś...

... tak nie miałam serca do tego prezentu!
I to nie, żebym nie miała pomysłu, czy ochoty...
Jakoś wszystko mi szło nie tak, jakbym chciała.
A zaczęło się od tego, że w zaproszeniu na ślub, Młoda Para zaznaczyła, czego chce, a właściwie nie chce, dostać w prezencie... i to znacznie ograniczyło moją radosną twórczość
;-)
Miało być finansowo i bez kwiatków- w zamian ...kupon totolotka!

I tu zaczęły się schody, bo wymyśliłam sobie serduszkowe pudełko, z wiadomą wkładką w środku...ale nie mogłam znaleźć odpowiedniego pudełka.
Wreszcie kupiłam, niestety za małe i za głębokie, więc miałam niemałe problemy z jego adaptacją do moich potrzeb...

Oto co mi z tego wszystkiego wyszło:



Na początek ozdobiłam pudełko techniką decoupage, wykorzystując serwetki w niebieskie serca. Oczywiście, jak zwykle niezadowolona z efektu „pomaziałam” jeszcze tu i ówdzie farbami akrylowymi...



Potem dodałam koronkowe tasiemki...
A do środka...





na pokrywkę nakleiłam serduszkową kartkę. Zrobiłam ją z papieru w słoniowy deseń, do tego papierowe kwiatki, tasiemka;





Po drugiej stronie miejsce na pieniążki, które zwinięte w ruloniki i obwiązane rafią, pochowały się pod „zestawem” na szczęście ( na sercu, papierowy słoń z grosikiem na szczęście) ale tego na zdjęciu nie widać, bo wtedy jeszcze ich tam nie bylo ;)



Najtrudniej mi było „upchnąć” gdzieś kupon totolotka...
Przyczepiłam więc go na pudełku obwiązując wstążeczką i ozdobiłam perełkami i koronką



A to efekt końcowy:



Młodej Parze życzę szczęścia i wielkiej MIŁOŚCI...

A właściwie wszystkim tego życzę, dziękuję za Wasze miłe słowa i pozdrawiam

2 komentarze:

  1. C.U.D.O!!! Chciałabym dostać coś takiego! :-D Bardzo, ale to bardzo piękne i pomysłowe! Wszystko mi się podoba! Buziole:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie potrzebne wcześniejsze wzdychania absolutnie bo prezent wyszedł rewelacyjny !!!

    Ja też chciałabym takie dostać, para młoda będzie zachwycona - mówię Ci

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...