czwartek, 9 lipca 2009

Skrzynka pełna smaku

Wakacje!
Aparat fotograficzny wyjechał wraz ze swym właścicielem...
a tu kolejna makrama się plecie, a kilka innych czeka na obfotografowanie;
Stąd w Ma-kramiku znów panuje wątek pudełkowy.

Tym razem ozdabiałam skrzynkę na wino, którą dostała w prezencie urodzinowym moja Siostra.
( Tak dla odmiany-żeby się rodzina zbytnio nie przyzwyczaiła do biżuteryjnych podarunków)

Poprzez dodanie oliwnego motywu pudełko zmieniło swój charakter...

i swoje przeznaczenie....
ale nadal pozostało pełne smaku i aromatu;
PUDEŁKO NA PRZYPRAWY- ale tego już nie pokażę, bo zdjęcie nie wyszło zbyt dobrze.
A jeszcze muszę dodać, że zdjęcia pudełka mam dzięki Siostrzenicy, która je dla mnie zrobiła i mi przesłała.
BARDZO DZIĘKUJĘ :-)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...